Urejeno računovodstvo je pogoj za uspešno poslovanje vsakega podjetja, tako zaradi podjetja samega in tudi zato, da ne boste imeli težav z zakonom.
Za vas lahko opravljamo naslednje računovodske storitve:
vodimo glavno knjigo
vodimo evidenco osnovnih sredstev z obračunom amortizacije, odpisi, prevrednotenji, …
evidentiramo in obračunavamo davek na dodano vrednost (DDV)
obračunavamo plače in ostala izplačila fizičnim osebam (priprava plačilnih nalogov, obrazcev, poročanja, …)
izdelamo medletno bilanco
izdelamo zaključni račun, obračun davka od dohodka pravnih oseb in davčne napovedi iz dejavnosti za samostojne podjetnike
izdelamo IOP obrazce, opomine in obračune obresti
izdelamo razna poročila (DURS, Statistični urad, Banka Slovenije, ipd.)
informiramo o novih predpisih
opravljamo plačilni promet za potrebe vašega podjetja
vodimo administracijo (pisanje računov, dopisov, opominov, ...)
izdelamo potrebno dokumentacijo za pridobitev kratkoročnih in dolgoročnih posojil ali leasingov
svetujemo pri organizaciji poslovanja ter dokumentaciji
dajemo vam možnost opravljanja celotnih storitev ali le določenih področij
pripravimo mesečno poročilo o rezultatih poslovanja (v tabeli, lahko tudi v obliki grafa, s podatki, ki vas zanimajo za lažje sprejemanje poslovnih odločitev, …)
vsako stranko individualno obravnavamo
po dogovoru prevzamemo dokumentacijo na vašem sedežu
opravljamo ostale računovodske in knjigovodske storitve po dogovoru
Ker vem, da želite imeti urejeno računovodstvo tudi vi, vas vabim, da neobvezno pošljete povpraševanje s pomočjo priloženega obrazca, jaz pa vam bom odgovorila s konkretno ponudbo. V kolikor vam bolj odgovarja osebni kontakt, pa se lahko dogovorimo za srečanje v moji poslovni enoti v Šenčurju, Poslovna cona A 12.
ZAKAJ IZBRATI RAVNO NAS?
- Ker se stalno izobražujemo
- Ker za svoje delo prevzemamo odgovornost
- Ker imamo odgovornost tudi zavarovano
- Ker imamo prilagodljiv delovni čas
- Ker vam nudimo brezplačno parkiranje na dostopni lokaciji
- Ker lahko pridemo po dokumentacijo tudi do vas.
NIVOJI SODELOVANJA
- OSNOVNI NIVO: urejanje dokumentacije in vodenje glavne knjige v skladu s SRS in davčno zakonodajo ter izdelava zaključnih računov, obračuni plač in prispevkov
- RAZŠIRJENI NIVO: osnovni nivo, plačilni promet, spremljanje terjatev in obveznosti, obveščanje o novostih
- ZAHTEVNEJŠI NIVO: razširjeni nivo, mesečna poročila o poslovanju, planiranje poslovanja, svetovanje